Wednesday 4 February 2009

Ja! Nej! Ja! Nej!

Causes for celebration:

1) Fick reda på att J-Rock-bandet Girugamesh kommer till Metaltown nu i juni. O_O ♥♥♥ OMFG!! (Cue fangirling. Okay, MUCC and Dir en Grey will be there too but I'm a Girugamesh fan!) Biljetten kostar dock 1325 SEK - no way, inte värt det om jag ska bara se dem inta scenen en gång =/


(Hoppas de kommer tillbaks i framtiden *gråt* TT___TT)


2) Fick MVG i slutbetyg för CAE :) Total amount: 17 stycken.

3) Lov nästa vecka, tack gode gud. Anna, Charmaine och jag ska nog ha en liten anti-Valentine's filmkvällsmysgrej x) Vi kommer nog börja shoppa grejer för balen också.

4) Sky Doll has finally been translated to English! ♥

(Varning! Serien är inte lämplig för barn 8P)


Causes for concern (more like dismay, but okay):

1) Haha, vart ska man börja? Jo, typ PROJEKTARBETET. D8 Oh what's this? Just an anxiety attack? Okay. I can deal with that... (not).

2) Det började snöa idag. Igen. (När ska eländet ta slut?? Jag vill ha sol nu!)

3) Pengar, alltså brist på det. Eller rättare sagt, det finns för många utgifter. Dx Just nu har vi Anúna-konserten, balen, studenten, Alicante och Malaysia (hoppas jag). Har börjat dra ner på fikandet och andra "lyx" utgifter - spara spara får jag göra =(

No comments:

Post a Comment