Wednesday 21 January 2009

G Chocolat <3

Väckarklockan failade idag så jag missade Psychology och kom sent till engelskan. Fick MVG- på Psychologyessayn med Charmaine, vilket vi var glada för, fast jag hörde att många i klassen blev missnöjda med sina betyg.

Under engelskan hörde jag också att folk börjat lägga märke till IHGR-bloggen (alltså Interesting High School Gossip & Rumors) vilket jag har lagt till på min blogglista. My two cents on this blog? Bevis på att Gossip Girl-konceptet inte fungerar i verkligheten. Fast det är modigt att "Jana" (whoever that is - några personer tror att det är jag xD Jag tror forfarande att det kan vara Eelis) experimenterat med det. Tycker bara synd om henne/honom när folk får reda på Janas identitet. Hursomhelst verkar det som om bloggen har stängts ner nu - antar att det började bli riskabelt att fortsätta med den.

Hade ingen Cambridge för Marlo sitter hemma och är sjuk, så det blev onödigt att jag ens kom till skolan. Istället stack Felix, Anna och jag till vår fikaspot G Chocolat. På vägen dit mötte jag Ribena (Robin) från ESG! :D Det var länge sedan. Småpratade lite om the immediate future, verkar som han ska också ta sabbatsår efter studenten.



(Felixs bakelser - fanns också en slice of cheesecake men den försvann ganska snabbt.)

Anyway, Anna provade på G Chocolats morotskaka (♥) och jag tog chokladmuffinsen & varm choklad. Mumsich! Sedan gick Mabel och jag till Sportlife för BodyCombat - vilken träningsångest alltså! Förra gången jag var inne på gymmet var två eller tre dagar innan julafton. *fail*

Börjat spela Pokémon på Gameboy igen... Ska spela klart Silver once and for all! (Jag vet, nördvarning.) Pokémonspelen är faktist skickligt gjorda, och man blir lätt beroende.

Aja, får jobba lite med läxor och tidningen innan jag fortsätter levela upp min Vulpix.

No comments:

Post a Comment