Monday 26 January 2009

Ursäkta förra emo-inlägget.

Som ni kanske märkt var jag inte så on top of my game igår. Det kommer och går, men jag har lyckats distrahera mig själv idag so it's all good :) Dammsög lägenheten, lagade en nyttig middag som bestod av bulghur, haricot verts fräst i vitlök och ångkokt lax i vitt vin och bakade en sats chokladcupcakes med vanilla creamcheesefrosting och skivade päron. Allt medan jag lyssnade på Spitz, Ulfuls, Keane och Enya. Musik gör mig glad ♥ Jag borde ta bort de deprimerande låtar jag har på mp3-spelaren och lägga till flera glada låtar.

(Ulfuls - garanterad glada, ibland country(?!)-inspirerade låtar. Det syns på deras kläder, va?)

(Älskade Spitz ♥ Har också glada låtar, fast bandet är mer mellow än sprattliga Ulfuls.)


Har inte varit så produktiv med skolarbetet i helgen... Får försöka göra klart Geography innan jag går lägger mig.

No comments:

Post a Comment