Wednesday 21 January 2009

Time to go public?

Då har man gått och bestämt sig för att skaffa en svengelsk blogg också (jag aimade för en helsvensk blogg först, men that would be wishful thinking.)

Hursomhelst så är ni välkomna in på the litterbox, Julies alternativa blogg som kommer användes randomly + i koppling med hennes BDB. Ni får ursäkta om grammatiska fel förekommer ofta.

So, why another blog? Seriously, like one wasn't enough already. Jo, det är så att min andra blogg är vänstämplad eller vad man nu ska kalla det och det finns mycket jag vill skriva om som inte passar in där, tycker jag (e.g. superficial things like clothes, food - you know, things). Samtidigt så skriver jag för en hel annan publik så stilen är annorlunda. Basically, I want more space to express myself differently, and I want others to have the opportunity to read some of my stuff. Och så försöker jag skriva lite på svenska så jag lär mig hur jag kan uttrycka mig bättre på språket.

Here, have a photo whilst we're at it :)


Det var det för denna inlägg. Kul att man fått digitalkamera nu - ingen läser en blogg utan bilder, som Alexandra säger =P

2 comments:

  1. Damn, it was funny reading this cus everyother sentence was Swedish, haha! Very high entertaintment factor though ;)

    ReplyDelete
  2. Hahaha why thank you for your support Alex :P

    ReplyDelete